Sveučilište u Rijeci Tehnički fakultet Zavod za računarstvo
Citirajte ovaj rad
Cvitković, A. (2023). Optimizacija tekstura u 3D videoigrama (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887
Cvitković, Antonio. "Optimizacija tekstura u 3D videoigrama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887
Cvitković, Antonio. "Optimizacija tekstura u 3D videoigrama." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887
Cvitković, A. (2023). 'Optimizacija tekstura u 3D videoigrama', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887
Cvitković A. Optimizacija tekstura u 3D videoigrama [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet; 2023 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887
A. Cvitković, "Optimizacija tekstura u 3D videoigrama", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Tehnički fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:190:157887